dötrist & tårkigt & alldeles underbart

How about this, I should try to write something in some different lenguage here! F*ck that shit jag skriver på svenska och inget annat! Jaha, vad kommer det här att bli då? ännu ett dötrist och tråkigt och alldeles underbart blogginlägg? svar ja! 
Vad har jag gjort idag, eller igår om det nu ska vara så jävla noga. Jag har väl gjort det vanliga, gått upp, gått till köket, dansat, gått till skolan, kommit hem, gått till köket, ätit, gått ner på mitt rum, slösat massa tid vid datorn när jag kunde gjort massa nödvändiga saker!
Vad ska jag göra imon, eller idag om det nu skavara så jävla noga. Jag ska först iväg å träna vid halv 11 tiden nån gång hurtig som man är.. senare när jag kommit hem ska jag satsa på att duscha riktigt varmt å länge och sen på eftermiddagen drar jag till gymmet och köttar lite, efter det har jag ingen aning vad jag ska göra.. nu tänkte jag dela med mig av lite fina bilder också!!! kolla noga för dom här är tagna *somenchef*
resterande delar av en kraschad fågel på rutan.
En riktigt slarvig "waterfallbraid"
nu får ni inge mer info och inga fler bilder. Visst är det spännande med min blogg, ibland har jag världens bloggtorkor och ibland får jag nå fnatt och sen är det lika torrt igen, hahah aja nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon och träna! Puss och godnatt, hörs kanske imorn!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Mailadress: (visas bara för mig!)

Bloggadress?:

Skriv något fint:

Trackback
RSS 2.0