Tankar

Sitter just nu och funderar över vem jag vill ska vinna idol, Moa och Ribin var ju iallafall bäst idag! Robin gick loss och totalt ägde den där scenen! Härligt att se faktiskt, jag har ju inte vart så förtjust i honom innan men idag har det nog ändrats tror jag.
Eftersom Lisa inte tänker komma hit (det regnar) så ska jag nog göra en inpackning eller något, det känns behövligt.
Vad gör alla i helgen? säkert någon som tänker hitta på något kul.
Imorgon kommer min farmor till lilla Borlänge och då blir det väl till att spendera lite förlorad tid med henne! Senare den kvällen ska jag och Lisa bada, hahaah!(Y)
Snart är det utröstning på idol, jag hoppas innerligt att Moa går vidare, hon är så tuff, egen och bara helt j*vla grym!!
puss och kram skum banan!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Mailadress: (visas bara för mig!)

Bloggadress?:

Skriv något fint:

Trackback
RSS 2.0