Prov och mer prov

Ungefär så är det att gå i skolan.. Superkul! Nej men seriöst, helt okej faktiskt. Imorgon är det so prov som gäller och visst har man väl pluggat hurtig som man är! Det känns som om att jag kommer klara det bra.
Idag är det första träningsfria dagen på hela veckan och det känns underbart, bara få slappa och göra sina älskade läxor! Wonderful! Just nu sitter jag och avnjuter en film med mamma och owe, Derailed, vet inte om någon av er kanske sett den men jag har iallafall inte sett den tidigare, helt okej än så länge!
Imorgon är det ju dans också, det hade jag nästan glömt, fett med skoj!!! Godnatt kära ni som fortfarande orkar kolla min trökiga blogg, hahaha! puss hej!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Mailadress: (visas bara för mig!)

Bloggadress?:

Skriv något fint:

Trackback
RSS 2.0