Grattis till mig!

Grattis till mig själv som säkert har slagit i top tio på "sämst på att blogga dom senaste månaderna" listan!
Jag är iallafall samma gamla jag förutom kanske aningen biff nu då, men det blir ju lätt så när man tränar varje dag utom lördagar! hahahah!
Dagarna i skolan tar kål på en, det är helt sjukt vad mycket det är just nu. Fick iallafall ett B på mitt prov idag(hemkunskapsprov) då man inte kunde få ett A, vet inte varför men så var det ju iallafall.. :) Imorgon är det en rolig dag i skolan. Dans tills jag dör! Efter dansen är det bara att åka hem och ladda om och sedan drar man väl på konståkning, heeeeelt nyslipade skridskor.. läskigt läskigt! S:
NU SKA JAG ÄTA!!!! GODNATT

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Mailadress: (visas bara för mig!)

Bloggadress?:

Skriv något fint:

Trackback
RSS 2.0